Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday 26 March 2012

kraftangan: lukisan tampal

kali ini, saya nk berkongsi tentang kraftangan yang saya telah hasilkan bersama para pelajar saya baru-baru ini. saya namakan kraf ini sebagai lukisan tampal. hmm...cam pelik jer.haha..
saya xtau nk letak tajuk pe utk kraftangan saya ni.
so... im decided juz letak nama "lukisan tampal".. ok la tu kan. hehehe....

hmm..so bahan-bahannya ialah kertas lukisan bergambar/A4, kertas warna, dan gam.tu je bahan-bahannya.senang kan? hehe..kalau nk buat kraftangan tak perlulah cari bahan yang susah2..cari yang simple dan senag dicari,.kalu ada bahan terbuang lagi menjimatkan...btol tak?hehe

nak tau hasilnya? hmm...ok..jom kita lihat hasil yang saya telah buat. :p









Cantik tak lukisan tampal yang saya buat ni?hehe..penat tau nk siapkan mende alah ni...huhu... lenguh jgk tangan nk mencarik-carikkan kertas warna ni kecik-kecik dengan gunting..

hmm...cmane nak buat ni senang jer.juz amik kertas warna,then letak sedikit gam kt tempat yang kita nk buat.contohnya batang pokok.lepas tu, kita tarik kecik-kecik kertas tu dengan hujung gunting di atas gam yang kita letak tadi. buat sampai habis hingga seluruh batang pokok itu telah ditampal dengan kertas warna coklat tadi. hehe..senang kan?

so..sapa2 yang nk cuba lepas ni, boleh la try and practice yer...hehe..setakat ni je.kita jumpa lagi..bye bye~ ^_^

No comments: