Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Sunday 12 February 2012

kraf: bunga ros kertas

Hai..ape khabar?moga sihat-sihat sentiasa yer...hehe..

Last week, saya ada membuat kraftangan untuk kelas kraf saya pada hari Rabu....
Biase laa...mula-mula takde idea  jugak nak buat aper...
then, mcm biasa saya terus men'google' la dekat my lappy  nak cari kraf apa yang paling senang nak dibuat untuk students saya nii... :p

Cari punya cari then saya terjumpa la kraf ni...
sangat senang nak dibuat dan yang penting cantik! hehe..
oppsss...lupa nak bagi tau, nama kraf ni ialah -------->"bunga ros kertas"!

Ok, jom kita tengok cara-cara nak wat "bunga ros kertas"  ni...............


ok..yang ni saya ambil dari internet hehe...


ok...nak tengok saya punyer lak?hihi......
skroll jer kat bawah......... :)




ehem...ehemmm...macam mane? senang jer kan?
bunga ros yang saya wat tu tak der la cantik sangat pon... tapi nampak la kan bentuk bunga tuu hihi... (prasan nyer..haha)..
Actually...  bunga ros yang saya cuba buat tu berbentuk kipas... dan tak siap lagi.huhu...
hmm...penat jugak  laaa nak menyiapkannya..hukhuk...

Sepatutnya, my students yang kena buat...tapi last-last cikgu jugak kena wat... adoiii....
takpe laa..seronok jugak wat menda-menda kraf gini.... bleh apply apa yang diajar hehe....

ok lah, nanti minggu depan saya sambung buat lagi k..... :D
(kalau rajin la..haha...)




No comments: